O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, Poland
Nieprofesjonalne zdjęcia amatora pstrykacza... Uwielbiam to :) kontakt: nomadyczny@op.pl

poniedziałek, 26 grudnia 2011

ideał sięgnął bruku...

odkrywam właśnie zalety mojego telefonu... Fantastyczny wynalazek, zawsze uważałem, że telefon to jest do gadania, a mój EOS do robienia zdjęć... Ale od kilku dni moja niezłomna wiara w taki stan rzeczy poczęła się walić w drobiazgi...
Przemyśliwam nawet nad popełnieniem jakiegoś bloga-pamiętnika typu 'daily photo'... Zacząłbym od 01.01.2012, jeśli mi się nie odwidzi... Dobry pomysł...?

2 komentarze:

Rzaba pisze...

pewnie ze dobry!
musze Ci powiedzieć,ze jeszcze poł roku temu oważałam ze dobre zdjęcie mozna zrobić tylko czymś "porządnym". Teraz śledze wiele blogów i wystaw i okazuje się ze wiele z nich zawieraja własnie zdjęcia z telefonu

ps.a co do zdjęcia,to bardzo mi się podoba :)

I am I pisze...

Zacząłem bloga przypadkiem - bo mój telefon miał taką funkcję. A potem samo już poszło.