O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, Poland
Nieprofesjonalne zdjęcia amatora pstrykacza... Uwielbiam to :) kontakt: nomadyczny@op.pl

niedziela, 6 listopada 2011

ALTARIS

Altaris to grupa thrash metalowa, której miałem przyjemność zrobić sesję zdjęciową. Nie wiem, czy wyszła, mnie się całkiem podoba, mam nadzieję, że chłopakom również :) Znajdź ich:
na MYSPACE
na FACEBOOK'u
Oto oni:
Benek - śpiew i gitara




Hubert - gitara


 Michał - gitara



Jarek - perkusja




 Altaris w komplecie












7 komentarzy:

Banan pisze...

Do kilku zdjęć przydałoby się rybie oko, ale tak to spoko i nie czuje, że o trashu rymuje :)

I am I pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
I am I pisze...

Tak co do szczegółów - tHrash metal, nie trash - jedna literka, a różnica kolosalna. Pierwsze oznacza młóckę, drugie - szmirę.
A same zdjęcia - podoba mi się cz/b z gryfem i gitarą i to z lizakiem gryfu i cieniem za plecami (7897).

Anonimowy pisze...

Małe sprostowanie:
Jarek - perkusja
Hubert - gitara

Gratki!! Świetna robota!!!!!!
ALTARIS

(NAWIASEM) pisze...

Altaris: uups, sorry, poprawiłem!

I am I: nie znam się na metalu i osobiście nie widzę żadnej różnicy między thrash, heavy, gothic, black i innym metalem... Metal to metal :)

Ki Ki pisze...

Świetne !!!

Teeger pisze...

Generalnie rzecz ujmując, bardzo przyzwoita sesja ci wyszła.